Szanowni Klienci,
W związku z zamknięciem roku nastąpi przerwa w dostępie do usługi Express Elixir oraz BLIK od godziny 19:00 w dniu 31.12.2021 do końca dnia 01.01.2022.
Szanowni Klienci!
Informujemy o uruchomieniu usługi Przelew na telefon – BLIK, więcej informacji w instrukcji:
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)-MBS Zbuczyn - przewodnik użytkownika
Apli...
Szanowni klienci!
Przypominamy o zagrożeniach i bardzo prosimy o zachowanie odpowiednich środków bezpieczeństwa.
Uczulamy swoich klientów, aby:
unikali rozmów z osobami, które podszywają się...
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
Prosimy o zapoznanie się z informacją pod adresem...
Szanowni Klienci!
Informujemy o rozpoczęciu procesu rozliczeń i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Więcej informa...
Szanowni Państwo,
Do oferty wprowadziliśmy aplikację mobilną „Nasz Bank” dla urządzeń z systemem iOS. Można ją pobrać w sklepie AppStore. Mamy nadzieję, że ułatwi ona korzystanie z bankowości elek...
Szanowni Klienci!
Od 26 marca 2021 r. zarówno klienci indywidualni jak i instytucjonalni mogą korzystać w naszym banku z systemu Express ELIXIR Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. , który umoż...
INFORMUJEMY O PRACACH AKTUALIZACYJNYCH I NIEDOSTEPNOŚCI PLATFORMY EXIMME OD 15.30 W DNIU 30 CZERWCA 2021 DO 0:45 1 LIPCA 2021.
Z POWODU PRAC SERWISOWYCH SKŁADANIE WNIOSKÓW 500+, SDS TARCZA P...