Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Komunikat w sprawie gier hazardowych organizowanych w sieci Internet

    Szanowni Państwo, Informujemy że uczestnictwo w nielegalnych grach hazardowych jest przestępstwem skarbowym. Niedozwolone jest zatem wykorzystywanie kart płatniczych oraz innych instrumentów bądź…
  • Data publikacji:

    Obniżamy oprocentowanie kredytów

    Szanowni Klienci! Obniżyliśmy oprocentowanie kredytów. Zapraszamy do zapoznania oferty kredytu: Moja Gotówka, Mój Limit, Kredyt ekologiczny  W każdej z naszych placówek udzielimy szcz…
  • Data publikacji:

    Facebook Fanpage

    Szanowni Państwo, Zachęcamy do polubienia naszego fanpage na Facebooku gdzie udostępniamy materiały dotyczące naszej oferty i innych wydarzeń, które mogę mieć lub miały miejsce. Serdecznie zachęcam…
  • Data publikacji:

    Loteria promocyjna „Wygrywaj po sąsiedzku”

    Trwa Loteria promocyjna „Wygrywaj po sąsiedzku” zachęcamy do udziału! Link do spotu  
  • Data publikacji:

    PROBLEM Z BLIK

    Z uwagi na występujący w dniu dzisiejszym problem z autoryzacją płatności BLIK. Prosimy o wybieranie innych form płatności.
  • Data publikacji:

    Praca 2 maja 2025

    Informujemy, że 2 maja 2025 roku wszystkie placówki banku będą zamknięte. Zapraszamy do korzystania z urządzeń i dostępów samoobsługowych (Bankomaty, Internet Banking, Aplikacja Mobilna) Zlecenia r…
  • Data publikacji:

    Prace serwisowe 06.04.2025

    Informujemy, że w związku z pracami serwisowymi w najbliższy weekend, w niedzielę 06.04.2025 roku w godz. 04:00-06:00 oraz 20:00-22:00 wystąpią przerwy w funkcjonowaniu usługi ExpresElixir i BLIK w t…
  • Data publikacji:

    Wnioski „Rodzina 800+”

    Przypominamy o możliwości składania wniosków  programu „Rodzina 800+” na nowy okres (1 czerwca 2025 do 31 maja 2026) poprzez bankowość elektroniczną.  Osoba składająca wniosek musi posiada…
  • Data publikacji:

    Przerwa w dostępie do usług w dniu 18.12.2024

    Szanowni Państwo, W dniu 18.12.2024 w godzinach od 20:00 do 23:00 nastąpi przerwa w dostępie do usług Banku ze względu na prace konserwacyjne.
  • Data publikacji:

    smartKARTA

    Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach Banku Spółdzielczego. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank. smartKARTA pozwala wypłacać go…