Aplikacja Mobilna

  • Aplikacja Nasz Bank jest elementem systemu bankowości internetowej Banku. Przeznaczona jest dla klientów, będących użytkownikami systemu bankowości internetowej. Uruchomienie wymaga instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym  (smartfon, tablet) i przeprowadzeniu procesu aktywacji zgodnie z instrukcją dostępną w zakładce "Przydatne Dokumenty" (komunikaty wyświetlane w aplikacji podczas pierwszego uruchomienia prowadzą krok po kroku przez proces aktywacji i konfiguracji profilu użytkownika).

    Aplikacja Nasz Bank dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS oraz systemem Android. Można ją pobrać odpowiednio w sklepie AppStore i Google Play.

    Aplikacja pozwala korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

    Główne funkcje aplikacji:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, doładowania telefonów, płatności BLIK, sm@rt wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku)

    Autoryzacja mobilna

    Aplikacja Nasz Bank może służyć również do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon niezależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie. Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

    Zachęcamy do instalowania i użytkowania.