SMS Banking

  • SMS BANKING – GDZIEKOLWIEK JESTEŚ WIESZ ILE MASZ

    SMS Banking zapewnia dostęp do usług bankowych za pośrednictwem telefonu GSM z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon Klienta. Usługa ta w znacznym stopniu uatrakcyjnia produkty dostarczane przez Bank.

    Rodzaj i częstotliwość wysyłanych informacji można podzielić na pięć grup:

    1. Generowane przez Bank - można określić czy SMS będzie wysyłany po każdej operacji, po operacji Winien lub operacji Ma. Wiadomość taką Klient dostaje już po chwili od powstania operacji.
    2. Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od Klienta (np. podaj saldo rachunków)
    3. Wysyłane codziennie o określonej porze (można określić czy każdego dnia czy też tylko w te dni gdy saldo uległo zmianie).
    4. Informację o ważnych wydarzeniach na rachunku wysyłanych raz dziennie takich jak zbliżający się koniec limitu kredytu, nie wykorzystane zlecenia okresowe itp.
    5. Wiadomości marketingowe

    W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygoda i prostota - komórkę Klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z Bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje.

    W Banku usługa funkcjonuje pod numerem telefonu +48 661 991 351